Zoeken Annuleer

Ouderraad

Obs ’t Waliën vindt betrokkenheid van ouders zeer belangrijk. Geen school kan zonder de hulp van ouders. Heel veel activiteiten zouden anders niet door kunnen gaan. De ouderraad, die bestaat uit een groep enthousiaste ouders, heeft hierin een belangrijke taak. Zij zorgen er mede voor, dat er zoveel georganiseerd kan worden op ‘t Waliën.

De leden van de ouderraad kunnen bij het werk op school altijd hulp gebruiken. Ieder jaar worden alle ouders gevraagd om in te tekenen op de ouderhulplijst. Deze lijst wordt t.z.t. verstrekt.

Eén keer in de twee maanden wordt er een vergadering gehouden. Tijdens deze vergaderingen worden activiteiten besproken en thema’s bedacht. Zo wordt geprobeerd een optimale samenwerking tot stand te brengen tussen ouderraad en schoolteam. Elk project of andere activiteit kent z’n eigen organisatiegroep. Zo proberen we samen met de ouders elk project en elke activiteit optimaal te laten zijn voor de leerlingen.

Niet alleen met projecten krijgen we steun van de ouderraad, maar ook tijdens speciale gelegenheden staan deze ouders klaar. Bijvoorbeeld tijdens het sinterklaasfeest, de kerstviering, paaslunch en Koningsdag. Elke keer zorgen de ouders voor de perfecte organisatie van allerlei activiteiten.

OR-leden

- Marjon Damkot (voorzitter)
- Ilse te Brummelstroete (penningmeester)
- Lisanne Helder (secretaris)
- Herbert te Selle
- Seline Vervelde
- Jessica ten Have
- Nelleke Honderslo
- Ronald Bultman

Vanuit het team zitten Monique Kobes en Henriët Dekker in de OR.