Zoeken Annuleer

Onze school

Obs ’t Waliën ligt in de buurtschap Huppel en staat in een groene omgeving net buiten Winterswijk. Onze leerlingen komen uit de kern van Winterswijk en uit de buurtschappen Huppel, Henxel, Ratum en Meddo. Onze school ligt op fietsafstand van Winterswijk. Er is veel ruimte rondom de school om te spelen, wat de kinderen als heel plezierig ervaren. We geven modern, eigentijds onderwijs. Zo begeleiden we onze kinderen zo goed mogelijk tot aardige, vaardige en waardige wereldburgers.

De frisse moderne uitstraling en de ruime hal bij binnenkomst zorgen voor een fijne overzichtelijke ruimte. Onze hal nodigt uit tot gezamenlijke activiteiten, waaraan alle leerlingen mee kunnen doen. Samen beleven we hier fijne momenten. Naast de musical, openingen en afsluitingen van projectweken en creatieve opdrachten, gebruiken we de hal ook voor o.a. spelletjes tussen de middag.

Elk lokaal heeft grote openslaande deuren, zodat groepen prettig kunnen samenwerken. De deuren kunnen ook gewoon dicht, zodat we ook tijd en ruimte voor onze eigen groep kunnen hebben.